Sagshåndtering

Case er Mdoc’s sagshåndteringsmodul, som blandt andet giver brugeren mulighed for at tilknytte ressourcer og tid til opgaver der oprettes i Mdoc.

Mdoc Case giver et nemt og hurtig overblik over igangværende opgaver, ressourceforbrug, og fremskridt for en konkret sag, ved grafisk at præsentere ovenstående i Gantt diagram visning.

Saml relevante dokumenter et sted.
I Mdoc Case kan man tilknytte referencer i form af dokumenter, mails, tegninger mm. til en opgave, på den måde samles alle relevante dokumenter til en opgave ét sted, hvor disse nemt kan tilgås.

Med Mdoc Case kan brugeren nemt og hurtig skifte visningen for en sag så den f.eks. enten vises med sagsnavn & -nummer og derved giver overblik over alle delopgaver, eller er filtreret efter den person, der er ansvarlig for, at udføre opgaven og derved skaber overblik over den enkeltes opgaver.

  • Nemt at bruge for alle
  • Tilknyt referencer mellem filer og opgaver
  • Tilknyt ressourcer og tid til en given opgave
  • Få overblik over de enkelt medarbejderes opgaver

Click & Share